Selamat datang ke blog rasmi Sekolah Kebangsaan Pusat Air Tawar Endau, tujuan pembangunan blog ini adalah untuk kegunaan warga SKPAT dan dengan secara langsung meningkatkan pengunaan ICT di sekolah. Sebarang masalah dan komen boleh di hantar ke email skpat.endau@gmail.com atau sk.pusatairtawar@gmail.com.

INFO TERKINI

June 23, 2010

Minggu Sains Teknologi dan ICT Negeri Johor 2010


Program MISTI 2010 (Minggu Sains Teknologi dan ICT Negeri Johor 2010) ini merupakan acara dwi tahunan anjuran unit sains, teknologi, dan ICT kerajaan negeri Johor. Program ini dilaksanakan menerusi kerjasama antara agensi tersebut dengan agensi-agensi kerajaan dan swasta yang berkaitan bagi mencapai objectif menarik minat, kesedaran dan pendedahan kepada masyarakat awam terhadap kepentingan Sains dan Teknologi. Butiran program adalah seperti berikut:

Tarikh : 22 - 27 June 2010
Tempat : PERSADA, Johor Bahru

Seramai lima orang murid tahun 5 yang cemerlang dalam Matapelajaran Sains telah dipilih untuk mengikuti program ini. Guru yang mengiringi program adalah Cik Noraini Talib. Sebarang pertanyaan boleh menghubungi skpat.endau@gmail.com @ 07-7943499.

0 Komen:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Fuad Nawawi Enhanced by skpatendau.blogspot.com

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara © 2014. Admin SK Pusat Air Tawar, KM 4, Jalan Endau-Mersing, 86900 Mersing, Johor Malaysia.

PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini.