Selamat datang ke blog rasmi Sekolah Kebangsaan Pusat Air Tawar Endau, tujuan pembangunan blog ini adalah untuk kegunaan warga SKPAT dan dengan secara langsung meningkatkan pengunaan ICT di sekolah. Sebarang masalah dan komen boleh di hantar ke email skpat.endau@gmail.com atau sk.pusatairtawar@gmail.com.

INFO TERKINI

September 09, 2014

SK Pusat Air Tawar : Peperiksaan UPSR 2014




Dengan Nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang. Selawat dan salam buat Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W, ahli keluarga dan para sahabat serta semua yang mengikuti mereka.

Kepada semua calon UPSR SK Pusat Air Tawar yang sedang menduduki peperiksaan pada minggu ini bermula 9 September 2014, mudah-mudahan telah membuat persiapan yang rapi. Saya mendoakan agar semua calon UPSR khususnya murid SKPAT dapat menjawab dengan tenang dan cermat.

Untuk itu, persiapan pada saat akhir menjelang peperiksaan jangan dipandang remeh. Diharap semua calon dapat menjaga kesihatan diri. Jangan abaikan hak diri anda untuk mendapat nikmat tidur dan rehat yang mencukupi. Amalkan pemakanan yang halal lagi berkualiti atau berkhasiat. Paling penting jangan dilupakan sama sekali munajat dan hubungan dengan Allah S.w.t.. 


Panjatkan doa secara berterusan, insyaAllah akan dimakbulkan jua doa kalian. Di samping itu, jangan lupa untuk mendapatkan restu daripada para guru dan ibu bapa anda.

Mudah-mudahan kejayaan sentiasa mengiringi hidup kalian. Yakinlah kita bahawa yang berjaya pada sisi Allah ialah insan yang bertakwa.

SELAMAT MAJU JAYA DAN SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN UPSR!!! 
 
 
 

0 Komen:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Fuad Nawawi Enhanced by skpatendau.blogspot.com

Post a Comment

Hak Cipta Terpelihara © 2014. Admin SK Pusat Air Tawar, KM 4, Jalan Endau-Mersing, 86900 Mersing, Johor Malaysia.

PENAFIAN : Admin tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam blog ini.